871D45e0d03900e6b76888374c2f2c1a
Meer weten? Vraag het aan Max

Wat is Inbound Marketing?

Toegevoegde waarde
leveren door middel van
content

41D854da6f0036301241adc443981087
Elskenissen 02476

Max Kerkhoffs

Designer

Inbound Marketing is geen nieuwe trend, maar het belang ervan is vaak groter dan gedacht. Inbound Marketing houdt in dat in plaats van content zelf te pushen (Outbound Marketing), je de klanten aantrekt door waardevolle ervaringen en relevante content te plaatsen. Maar hoe ga je aan de slag met Inbound Marketing? Hoe pak je dit het beste aan?

Inbound Marketing is geen nieuwe trend, maar het belang ervan is vaak groter dan gedacht. Inbound Marketing houdt in dat in plaats van content zelf te pushen (Outbound Marketing), je de klanten aantrekt door waardevolle ervaringen en relevante content te plaatsen. Maar hoe ga je aan de slag met Inbound Marketing? Hoe pak je dit het beste aan?

Inbound is een term die de CEO en co-founder, Brian Halligan (van marketing automation software HubSpot), zelf heeft bedacht. Inbound Marketing draait om het leveren van toegevoegde waarde op elk mogelijk moment van de klantreis. Door waardevolle content te verspreiden bied je deze waarde en zorg je voor een grote instroom van (potentiële) klanten.

Hoe pak je Inbound marketing goed aan?

Inbound is een term die de CEO en co-founder, Brian Halligan (van marketing automation software HubSpot), zelf heeft bedacht. Inbound Marketing draait om het leveren van toegevoegde waarde op elk mogelijk moment van de klantreis. Door waardevolle content te verspreiden bied je deze waarde en zorg je voor een grote instroom van (potentiële) klanten.

Inbound is een term die de CEO en co-founder, Brian Halligan (van marketing automation software HubSpot), zelf heeft bedacht. Inbound Marketing draait om het leveren van toegevoegde waarde op elk mogelijk moment van de klantreis. Door waardevolle content te verspreiden bied je deze waarde en zorg je voor een grote instroom van (potentiële) klanten.

Inbound is een term die de CEO en co-founder, Brian Halligan (van marketing automation software HubSpot), zelf heeft bedacht. Inbound Marketing draait om het leveren van toegevoegde waarde op elk mogelijk moment van de klantreis. Door waardevolle content te verspreiden bied je deze waarde en zorg je voor een grote instroom van (potentiële) klanten.

Inbound is een term die de CEO en co-founder, Brian Halligan (van marketing automation software HubSpot), zelf heeft bedacht. Inbound Marketing draait om het leveren van toegevoegde waarde op elk mogelijk moment van de klantreis. Door waardevolle content te verspreiden bied je deze waarde en zorg je voor een grote instroom van (potentiële) klanten.

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.

“We wilden een unieke en herkenbare stijl neerzetten, die past bij de laagdrempeligheid van Invoned”

Silke van Rooij

Operationeel manager, Invoned

“We wilden een unieke en herkenbare stijl neerzetten, die past bij de laagdrempeligheid van Invoned”

Silke van Rooij

Operationeel manager, Invoned

Meer weten over strategie?

Vraag het aan
een van onze
experts.

Contact

Meer weten over strategie? Vraag het aan een van onze experts.

Max, designer

Hoe werkt ons
sollicitatieproces

  • Je solliciteert

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.

  • Het eerste contact

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.

  • Elkaar in het echt (digitaal) ontmoeten

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.

  • Wederzijdse liefde

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.

Hoe werkt ons
sollicitatieproces

  • Je solliciteert

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.

  • Het eerste contact

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.

  • Elkaar in het echt (digitaal) ontmoeten

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.

  • Wederzijdse liefde

    Wij nemen telefonisch contact met je op om het eerste gesprek in te plannen. En als we elkaar toch al spreken, pak vooral de kans om alvast prangende vragen te stellen.