KNNS richt zich als Microsoft Gold Partner voornamelijk op de digitale werkplek en bijbehorende oplossingen van Microsoft. Met hun unieke aanpak creëren ze een werkplek waarin je, overal en altijd, veilig kan samenwerken. Waar je ook bent.
KNNS is de grootste Microsoft IT-partner in regio Nijmegen. Sinds de komst van de nieuwe directie in 2017, heeft KNNS in drie jaar tijd een transformatie ondergaan, zowel organisatorisch als qua positionering. De nieuwe aanpak en visie sloot echter niet meer aan bij hun visuele identiteit. Dus hielpen wij dit mooie merk met een opgefriste branding, nieuwe website en unieke campagne, die perfect past bij hun DNA en verhaal.
Highlights
Design
Logo & huisstijl
Webdesign
Campagnebeelden
Social templates
Outdoor signing
Goodiebag & give aways
Techniek
Webdevelopment
Umbraco CMS
Marketing
Campagne strategie
Social advertising
Google ads
Leadgeneratie
Conversie optimalisatie
KNNS is een IT-bedrijf dat nooit stil zit en blijft ontwikkelen en innoveren. Ze geloven dat toegankelijke en simpele IT mensen de vrijheid geeft om te doen waar ze goed in zijn. IT hoort helemaal niet ingewikkeld te zijn. Deze visie hebben we gebruikt als uitgangspunt voor de nieuwe branding. Een stijl die simpliciteit, innovatie en autoriteit uitstraalt. En tegelijkertijd de frisheid van de jonge groep professionals weerspiegelt die werkzaam is bij KNNS. Om sfeer en eigenheid toe te voegen hebben we aantal termen gedefinieerd die centraal staan voor KNNS als organisatie: team, expertise, durf, Microsoft partner en fun. Het resultaat is een krachtige visuele identiteit die online en offline naadloos in elkaar overloopt.
Nieuwe visuele identiteit? Check! Nieuwe website? Let's go! Maar hoe leg je IT simpel uit? Daarvoor gingen we terug naar de basis. We kozen voor een mix van inhoud, design én marketing. We brachten het uitgebreide dienstenaanbod terug naar de vijf onderdelen van de ideale werkplek: cloudoplossingen, tools om samen te werken, optimale veiligheid, de nieuwste devices en preventief beheer. Ook de unieke aanpak van KNNS kreeg een nadrukkelijke plek in de spotlight.
De nieuwe branding en website van KNNS wordt ondersteund met een unieke marketing campagne. In de campagne staat een astronaut met laptop symbool voor de grenzeloze mogelijkheden van IT. De vrijheid om altijd en overal te werken, samen met collega’s en klanten. De kern van de boodschap? De ideale werkplek die bepaal je uiteindelijk helemaal zelf, ook al is dat vanaf de maan! De campagne bestaat uit een mix van online en offline materialen, zoals billboards, een LinkdedIn campagne en outdoor signing. Met een online leadgeneratie campagne, die inspeelt op flexibel en veilig samenwerken, bereiken we precies de juiste doelgroep voor KNNS.
Let's meet
Stuur ons een mailtje
info@digitallayers.nlOf als je liever belt
024 - 20 22 673Ben je een echte doorpakker?
let's meet