De NN Zevenheuvelenloop is al jaren dé herfstklassier van Nederland. Vijftien kilometer hardlopen door het glooiende Nijmeegse landschap, dat doen ieder jaar ruim 40.000 mensen.


Begin 2019 zocht Stichting Zevenheuvelenloop een partner die de branding, communicatiemiddelen en campagnes kon verzorgen. Met als focus het laten groeien van alle lopen (NN Zevenheuvelenloop, Marikenloop en Stevensloop) die de stichting organiseert. We ontwikkelden een concept en website die recht doet aan de herfstklassieker. We kozen voor veel beeld; prachtige video's en foto's die de sfeer van de NN Zevenheuvelenloop uitstralen. Tegelijkertijd lag de focus op de praktische kant van de loop. Iedereen moet voorafgaand en tijdens het evenement snel een antwoord vinden op zijn vraag.

Highlights
 
  • Direct een vraag stellen via Whatsapp
  • Praktische informatie altijd bij de hand
  • Typografie
  • Instagram koppeling

Design

Conceptonwikkeling
Branding
Webdesign

Techniek

Webdevelopment

Marketing

Online advertising
Social media advertising
Webanalytics

Het mooiste parcours van Nederland

De herfstkleuren en een klein zonnetje. Een goed verzorgd evenement met een topsfeer. Dát wilden we uitstralen op de nieuwe site van de NN Zevenheuvelenloop. Dat deden we vooral door het gebruik van video en prachtige platen. Het kenmerkende hoogteprofiel van de loop zie je terug op verschillende plekken. Want dat is het doel van iedere loper. Overwin de heuvels.

dl_screenshot_7H-1.jpg
dl_screenshot_7H-2.jpg
dl_screenshot_7H-3.jpg
dl_screenshot_7H-4.jpg
macbook-frame

Inschrijvingen stimuleren

De NN Zevenheuvelenloop staat bekend als een goed georganiseerd evenement. Dat is belangrijk om te weten als je in het najaar naar Nijmegen afreist voor een hardloopwedstrijd. De praktische informatie rondom de loop krijgt online veel aandacht. Zo overtuigen we geintereseerde lopers om zich in te schrijven voor de herfstklassieker van Nederland.

Mockup NN Zevenheuvelenloop

Overtuigende online marketing campagnes

Fanatieke hardlopers doen ieder jaar mee aan de NN Zevenheuvelenloop of Zevenheuvelennacht. Maar Stichting Zevenheuvelenloop wil ook andere doelgroepen enthousiasmeren voor hardlopen. Daarom hebben we onder andere een Facebook en Instagram campagne ontwikkeld. We gebruiken diverse targetingmethoden (waaronder look-a-like audiences) om een grote, maar relevante doelgroep te benaderen. Remarketing campagnes zorgen er tenslotte voor dat geintereseerde lopers zich ook daadwerkelijk inschrijven.

Ook adverteren op Facebook en Instagram?

Let's meet

Het NN Zevenheuvelenloop team

Meer weten? Wij helpen je graag!

Paul Martina

Paul Martina

Creative director

+31 6 44 62 71 36 paul@digitallayers.nl

Jelle Streefkerk

Jelle Streefkerk

Front-end Developer

+31 24 302 00 15 j.streefkerk@digitallayers.nl

Dorien Duijsings

Dorien Duijsings

Project manager

024 - 3010307 dorien@digitallayers.nl

Let's work together.

Stuur ons een mailtje

info@digitallayers.nl

Of als je liever belt

024 - 20 22 673

Ben je een echte doorpakker?

Let's meet