Jimm-e

Een toegankelijke uitstraling

Jimm-e Foto Suit

Nieuwe uitdaging?
Wel voor
de klant.

Jimm-e is een revolutionaire manier van sporten, gebaseerd op EMS training. De afkorting EMS staat voor Elektro Musculaire Stimulatie. EMS training is super effectief! Dankzij een speciaal e-pak train je twaalf spiergroepen tegelijkertijd. Een EMS training van twintig minuten staat daarom qua intensiteit gelijk aan drie uur krachttraining in de sportschool.

  • De uitdaging

    EMS training is een bekende vorm van trainen binnen de ruimtevaart, topsport en revalidatie. Maar nog niet bij het grote publiek. De uitdaging voor ons was om EMS bekend te maken bij een groter publiek door middel van een nieuwe website, branding en online marketing.

  • Doelstellingen

    Een succesvolle studio binnen zeven maanden na opening; dat was het doel! De eerste stap om dit te bereiken is het ontwikkelen van een toegankelijke, herkenbare naam, identiteit en positionering. Dit vormt een solide basis voor de ontwikkeling van een website met een eigen en unieke uitstraling. Bovendien vraagt een volle studio om (lokale) naamsbekendheid en leads, véél leads. 

  • Strategie

    EMS training is een relatief nieuwe trainingsmethode. Dat heeft dus meer uitleg nodig dan een gewoon sportconcept. Dat deden we op verschillende manieren. Design, product, marketing; vanuit alle invalshoeken benaderen we de ontwikkeling van een merk en marketing strategie. Vanaf het begin werken onze designers, developers en marketeers samen aan de ontwikkeling van het merk en de website. Door gedurende het hele proces in gesprek te blijven als team zetten we een merk neer wat klopt op alle vlakken én resultaat oplevert. Zo ontwikkelen we een uitstraling die past bij Jimm-e en het concept goed uitlegt. Maar ook voldoende conversiemogelijkheden in iedere fase van de customer journey. Door voortdurend te testen welke conversiepunten werken, blijven we de conversie verhogen.

Laagdrempelig & persoonlijk

Om bekendheid te generen bij een breed publiek, kozen voor een laagdrempelige en persoonlijke naam. Daarnaast gaven we het draadloze e-pak een prominente plek op de website. Zo zie je in één oogopslag wat sporten bij Jimm-e uniek maakt. Tegelijkertijd ontwikkelden we unieke icons, waarmee we de belangrijkste voordelen van sporten bij Jimm-e op een speelse manier illustreren. Uiteindelijk maken de beelden het helemaal af. We kozen voor een fotoshoot met stralende, maar vooral échte mensen. Die zie je overal terugkomen, op de website, in campagnes en signing. Zo ontwikkelden we ook een toegankelijke en herkenbare visuele identiteit.

0 +

proeftrainingen gepland per maand

0 %

verkeer uit paid search

2.4

pagina's bezocht per sessie

Leads, leads en nog meer leads

Lokale online leadgeneratie stond centraal in onze marketingstrategie. We wilden zoveel mogelijk mensen in Zeist kennis laten maken met Jimm-e. Via lokale Facebook en Google campagnes zorgden we voor zichtbaarheid in Zeist. Met name Facebook Lead Gen Ads zorgden voor veel aanmeldingen voor een gratis proeftraining.

Leadopvolging via marketing automation

Veel leads én drukke trainers zorgen voor een volgende uitdaging. Leadopvolging is arbeidsintensief en vaak het meest succesvol als je snel reageert. Daarom ontwikkelden we een geautomatiseerde nurture flow met sms'jes en e-mails. Mensen ontvangen gedurende een aantal dagen gepersonaliseerde sms’jes en e-mails. Daarin vertellen we over de voordelen van sporten bij Jimm-e en moedigen we mensen aan om zelf een proeftraining te plannen in de online agenda. Gemakkelijk voor potentiële leden én een beter resultaat uit online leadgeneratie.

Samen met Jimm-e streven we naar het beste resultaat. We stoppen niet na het ontwikkelen van het design en de website. Wij blijven met Jimm-e meedenken: van advertentiestrategie tot design en van videografie tot social media content.

  • 2 Videoshoots

    Om campagnebeelden te schieten.

  • Eén herkenbare naam

    Die past bij de merkidentiteit.

  • 6 Team Members

    Die hebben gezwoegd tijdens een Jimm-e training.

  • Zo veel mogelijk proeftrainingen ingepland

    Door middel van social media marketing.

Meer weten over het opbouwen van leads?

Vraag het aan een van onze experts.

Contact