Van Dijk heating heeft zich in de afgelopen decennia als dé marktleider op het gebied van hoogwaardige apparatuur voor de glastuinbouw gepositioneerd. Een organisatie met ervaring waar de nadruk ligt op service en kwaliteit. Ook innovatie staat hoog in het vaandel.
De vraag waarmee van Dijk heating bij ons aan tafel kwam? Hoe vertaal je ruim 40 jaar specialisatie en praktijkervaring van het bedrijf in een nieuwe eigentijdse uitstraling?
In deze case hebben al onze layers hun steentje kunnen bijdragen. De designers zijn als eerste aan de slag gegaan. Het resultaat was een opfrissing van het logo, een nieuwe huisstijl (denk aan visitekaartjes, flyers, banners en bestickering), een slogan met beeldmerk en een nieuw webdesign. Op basis van het webdesign is er een nieuwe meertalige B2B-website ontwikkeld die de internationale klandizie kan bedienen. Daarnaast verzorgen we de e-mailmarketing, ondersteunen we in leadgeneratie en dashboarding.
Highlights:
Design
Logo, slogan en beeldmerk
Huisstijl en brandvisual
Fotografie
Techniek
Webontwikkeling
Multilanguage b2b website
Marketing
Hubspot e-mailmarketing
Social media
Leadgeneratie
Dashboarding
Prospects en klanten blijven op de hoogte van het laatste nieuws met een maandelijkse nieuwsbrief. Op de website staat een inschrijfformulier die geïnteresseerden automatisch op de mailinglijst zet. Met flexibele custom e-mail templates kunnen we gemakkelijk de vertrouwde expertise van van Dijk heating in een fris jasje bezorgen in de inbox van de (potentiële) klant. We hebben hiervoor gebruikt gemaakt van Hubspot, een uitgebreid platform voor marketing, sales en CRM software.
Klanten hadden al vertrouwen in de expertise van van Dijk heating. Het is dus belangrijk dat je deze kwaliteit en ervaring die de klanten kennen behoud. We ontwierpen daarom de nieuwe slogan ‘Quality Grows’ met een uniek beeldmerk welke symbool staat voor de bedrijfsidentiteit. Een terugkerend beeldelement zijn de warmtestralen, ook wel omgedoopt tot de swoosh van van Dijk Heating. Deze brandvisual komt terug in alle merkuitingen. Ondersteund met fotografie creëerden we op deze manier een sterke visuele positionering.
De producten van van Dijk Heating spelen de hoofdrol op de nieuwe website. Bezoekers moeten zonder problemen informatie kunnen vinden over deze producten en contact op kunnen nemen. We ontwikkelden een user-friendly website met nieuwe conversiepunten en de optie om brochures op de website te downloaden.
Op zoek naar een partner die decennialange ervaring kan vertalen naar een frisse uitstraling?
Let's meet!Stuur ons een mailtje
info@digitallayers.nlOf als je liever belt
024 - 20 22 673Ben je een echte doorpakker?
let's meet